Konference: Počítač SHARP MZ-800 a emulátory
Od: | Anonym |
Datum: | 3.1.2007 18:07 |
Předmět: | Re: Kdo je Microcode ? Dotaz asi na Romana Dolejsiho |
Zdravim... Ked som ja prerabal par hier zo ZX Spectra osvedcilo sa mi pre neblikajuce vykreslovanie obrazovky, presne tak ako spomina Roman, prerusenie IM2. Zo zaciatku ma zarazalo preco je v hlavnej slucke hry na ZX Spectre pouzita instrukcia HALT. Je to prave kvoli synchronizacii rovnomernosti behu hry. Podmienkou vsak bolo aby sa hlavna slucka stihla vykonat za menej ako 20ms. Bolo to laborovanie s ratanim kazdeho taktu a tak som pre vykreslovanie obrazkov (Nebulus) napr. skvele vyuzil stack (PUSH) a sadu druhych registrov pripadne niekoldo desiatok instr. LDI miesto jednej LDIR, pretoze aj na tom sa dalo usetrit niekolko mikrosekund. Zvuk som zachovaval povodny zo ZX Spectra, s tym neporadim. Vela uspechov s hranim sa.... Peter '_face_' Blaho
Ostatní příspěvky vlákna:
[2007/1 (22)] [2007/2 (7)] [2007/3 (14)] [2007/5 (3)] [2007/7 (5)] [2007/8 (4)] [2007/9 (56)] [2007/10 (44)] [2007/11 (40)] [2007/12 (6)]
[1999 (1)]
[2000 (168)]
[2001 (733)]
[2002 (459)]
[2003 (654)]
[2004 (224)]
[2005 (105)]
[2006 (182)]
[2007 (201)]
[2008 (294)]
[2009 (363)]
[2010 (782)]
[2011 (522)]
[2012 (642)]
[2013 (442)]